Followers

Monday, November 15, 2010

Jalan2..

minggu lepas saje g ngetest gadget baru kat icity..bese la org baru nak merangkak hehehe..mls nak tempek byk2,sgt lambat nak upload hurmm..



menung ape la tu ^-^

Thursday, November 11, 2010

suka ^-^

video

Pejamkan mata mu untuk ku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu disini tempatmu
Walau berubah dimata kita
Tetap indah selagi kau masih percaya

Tertawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus yang berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya
Bukalah matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya

Selama ini ( 7x )

Monday, November 8, 2010

Makan saje la..

Sian rumah aku ni dah bersarang..kejap rajin update..kejap tidak huhu..ape nak buat,rutin harian dah berubah sejak anak makin bertambah,plus dah berpindah umah ngee..ye la,bila dah pindah maka ade la sikit perubahan dalam hidup hehe..perubahan yg positif la opkos kan,alhamdulillah..

Hurm pape pun bila dah abis kata2 pembukaan,haruslah ade cite kemuncak konon2 :p

mesti korang tau kan ape ni..ni la tauhu bakar..tiap kali g midvalley tak sah kalau aku tak makan ni..kire yg kat mid ni je la menepati citarasa aku..nak buat sendiri belum lulus hehehe..sekarang kan dah galak semua konon nak buat sendiri lalalalalalala...

kan ujung minggu lepas ade pc expo kat mid..sambil2 cuci mata..cuci kepala..cuci gak la tekak haku nih huahuahua..