Followers

Tuesday, May 26, 2009

Sesaje..


Sesaje aku nak merapu bg ilang boring..
aku dah start pose ganti,hrp2 berjaya thn cobaan :p
baru stgh ari tp dah sakan pk nak buka mende nnt hahaha..
org kate sbgai persediaan kan..
rase ati mcm nak mkn nasi pns2 ngn sambal ketuk n ikan goweng..
peh mabeless..adeh kurang pahala pose haku :(

mlm ni mcm bese ade paso kat ngn umah ni,
tp sejak2 jmpa paso mlm kat tmn andalas,tgok mcm lg best jea..
so kami pun tkq la g pasa mlm andalas plak..
mcm2 ada hahaha..
silap2 aku tapau jea kat paso kang..
tp bese la kat paso kan menu yg same jea..
ai dah bohsan...

tgok la nnt cemane..
yg penting aku nak pose sampai ke petang dulu..
for alya;-sori eyh sayang kalu susu umi kurang,umi pose arini hehe
alya doakan umi eyh..
'caiyok!! caiyok!! utk umi shaye'kate alya.
hikhik


Monday, May 25, 2009

Sunday, May 24, 2009

SALE!!!!!!Jus Akar Kayu


PATI JUS AKAR KAYU diproses daripada beberapa ramuan akar kayu serta daun kayu sebanyak 47 jenis yang terdapat di dalam Malaysia.
PATI JUS AKAR KAYU dihasilkan kerana minuman tradisi ini telah mula dilupakan setelah arus perubahan perubatan moden berkembang pesat. Dengan alas an ini syarikat mengambil keputusan menguji PAT JUS AKAR KAYU ini dan mendapati ianya amat berkesan sekali.
PATI JUS AKAR KAYU
ini diproses secara tradisi dan tidak menggandungi bahan pengawet serta pewarna dan diantara bahan-bahan yang terkandung di dalamnya adalah
  • Belikat Sulaiman
  • Dukung Anak/Phyllanthus Niruri
  • Gajah Beranak/Goniothalamu Macrophyllus
  • Gajah Menyusu
  • Gajah Tarik/Strychnos SP
  • Haji Samad/Eugenia Dyeriana
  • Kancing Baju/Corchorus Capsularis
  • Lipan Bara
  • Mata Pelanduk
  • Panah Arjuna/Tectaria Crenata
  • Rancang Besi/Freycinetia Malaccensis
  • Rempah Gunung/Leptospermum Flavescans
  • Serapat
  • Sekecut
  • Selusur Ayam Jantan/Betina
  • Tongkat Ali Hitam/Polyalthia Bullata
  • Teja Lawang
  • Tengkuk Biawak/Ficus Callicarpa
  • Dan Lain-lain Lagi...

Terbukti merawat
  • Angin Ahmar
  • Angin Bawah Tulang
  • Angin Dalam Perut
  • Angin Medu
  • Awet Muda
  • Angin Merian
  • Angin Pasang
  • Barah Nanah
  • Barah Rahim
  • Batu Karang
  • Barah Angin
  • Barah Payudara
  • Barah Usus
  • Barah Darah
  • Barah Lendir
  • Buasir
  • Busung
  • Darah Tinggi
  • Gout
  • Keracunan
  • Kencing Manis
  • Keputihan
  • Kebas Kaki Tangan
  • Kencing Tak Lawas
  • Kurang Berpeluh
  • Lawas Buang Air
  • Lelah
  • Lumpuh
  • Lemah Badan
  • Lemah Jantung
  • Lemah Tenaga Batin
  • Melancarkan Haid
  • Membuka Selera
  • Muka Pucat
  • Migrine
  • Paru-paru Berair
  • Resdung
  • Sakit Lutut
  • Senggugut
  • Sakit Sendi
  • Sakit Kuning
  • Sakit Pinggang
  • Sakit Tulang
  • Sakit Urat Saraf
  • Sembab
  • Mandul
  • Sakit Jantung
  • Sakit Kepala Sebelah
  • Wanita Lepas Bersalin
  • Dan Lain-Lain Lagi InsyaAllah






Jus ni dijual dengan harga RM60 jer.... kalau nak bgtau aku....

caiyok!! caiyok!!

Akhirnya aku berjaya mempunyai blog huahuahua..bkn senang org mcm aku yg ilmunye x tinggi mane nak buat kejadah nie ekekeke..jenuh kerah laki aku membantu..kesudahannye gini la jdnyer..hrp2 aku berpuas ati..org len yg membaca pun berpuas ati la hrpnye eyk..ok la utk kali nih..