Followers

Sunday, June 21, 2009

Allah Selamat kan kamu semua..

Wahhh.. arini ari bapa..epy father's day tuk my asben tercinta..tq jd ayah tuk anak saya hehehe..semoga abg pjg umur,murah rejeki dan dirahmati ALLAH selamanya..bery leb u la bebeh..muahh..muahh utk anda hiks..xde adiah la bebeh..ini bln poket saya kosong..bangan2 nak blanje abg mkn pun kena cancel sobs..postpone time besday ar nnt eyh(tu pun kalu poket dah berisi la heheks)..

Epy father's day gark tuk abah saya Mr.Ahmad Hanapi bin Yadi..walopun abah garang ct ttp sayang abah..semoga abah pjg umur dan jd abah yg cemerlang,gemilang dan terbilang hehehe..
olso tuk ayah mertua saya Mr.Ahmad bin Bahari..semoga ayah sehat selalu..ayah x segarang abah tp bila ayah dah bersuara ttp kecut perut saya huhu..

Tq 4 both of u'all..ALLAH selamat kan kamu..ALLAh selamat kan kamu..ALLAH selamat kan bapa2 sprti kamu..ALLAH selamat kan kamu..

Epy father's day gark tuk bapa2,abah2,ayah2,dady2,papa2,walid2,babah2 sedunia..semoga kalian sentiasa jd bapa yg terbest..

No comments:

Post a Comment