Followers

Tuesday, August 4, 2009

sesi megupdate..

fuhhh..lamenye x update blog ku..agak kebizian gitu ahaks..
last week cat umah 3ari baru siap satu bahgian..
pastu mak dtg..borak2 ngn mak n kemas2 umah pas di cat..
pastu balik kdh,ade kenduri..
kalu dah blik kpg tu jwbnye mmg x merase la nak mengupdate blog nih sobs..
kat kpg lak pas kenduri,keesokan arinya g jalan2 pdg besar bwk mak soping..
mak beli mcm2 woo hahahaha..
aku plak dgn keadaan yg x berape sihat time tu jd x bernafsu lgsg nak membeli..
just carikan alya sepasang baju n beli asam sebungkus..
plus plak poket kekeringan mmg x blh nak bermata juling gak la hahahaha..
pastu blik sini..
dri kedah direct terus ke mydin usj,soping brg kedai mak plak..
pengalaman tgok org melanggar dan dilanggar kat tmpt parking kete mydin tuh..
dua2 salah..
yg melanggar dan dilanggar..
yg paling geram kat org yg dilanggar tu la..
rasanya die tgh gaduh ngn minik die kot tu yg hangin semacam jea..
dah org terlanggar die,blh plak die ke depan lg,sengaja nak suh org tu lggar lg kot..
asbenku kate die nak dpt bamper baru tu pasal wat camtu..
huh..ku geram sungguh ngn org camtu..
amik kesempatan kat org..
smlm plak bawak mak g soping kat mesjid india..
g senirik jea..ala2 berdikari gitu ahaks..
memula mak kate nak beli baju kelawar jea..
dah sampai sane mak jd rambang mate,beli la 3pasang huhuhu..
plus mak belikan telekung tuk cucu kesayangan die nih..
dr umah aku mcm sihat jea..
dah sampai sane kesihatanku jd buruk plaks..
mak jea la yg sakan soping..
aku smpai dah x larat jln..
tp demi mak ku gagahkan diri..
dlm x larat jln tu aku bli gark 2lai tudung sarung hehehe..
mmg sakit gile ar..
sampai xterkata..
dukung alya pun jd lembik dah..
blik2 terus tido jap..
mak la yg kena masak..sian mak..
pas mangun mandi2 terus mkn..
tp sakitku sampai mlm pun x ok g..nape ntah..
sampai la rini pun sakit gark..
asbenku pun bwk la ke klinik ptg td..
doc kate gejala gastrik..
alamak..
ye ker doc..
saya nak baik tp x mo mkn ubat blh???
hahaha soklan pun mcm org mengong dah kan..
saye x suka gastrik2 nie..
rimas okey..
gastrik sudah cemane gaya saya nak diet nih uwaaaaa..
saya nak kurus la doc..


eyh cite ku dah start la..nnt2 update lg..
kang blh tempek pic mase sesi mengecat..
alya pun tolong same cayalah..

No comments:

Post a Comment