Followers

Saturday, November 7, 2009

kelantan vs negeri sembilan

ceh title mcm aku follow je pasal bola sepak nih ahaks..
saje nak menulis je..
bkn aku tau pape pun..
mlm ni perlawanan bola antara kelantan vs negeri sembilan..
agak2 mane yg dpt piala seri malaysia (eyh betul ker..rase2 mcm salah hahaha) eyk?
bedal je la labu..
penyokong2 bola sepak kompom mengadap tv japg nih..
kat kapet pun dah meriah org2 kelantan kate n9 kalah..
org n9 lak kate kelantan yg kalah..
mane2 la..
sape kuat menang la huahuahua..
kdg2 kalah menang ni ikut nasib gak..
pada aku la..
ye la tengok berlatih mcm ye ye oo je..
time lawan kalah..
gaknye dorg dah penat berlatih kot..
time lawan dah jd penat tu yg sekadar sepak je..
gamaknye la kan..
aku tegaskan disini yg aku mmg tak tau apa2 hehe..
mane la tau rating blog aku boleh naik tetiba dgn topik nih kehkehkeh (perasan je kan kan)
okeh..
mau gerak tengok sehanti berdansa lak..
aku tingin gak nak menari tp laki ku tak mau..
kenapakah????
malu agaknye maklum la mcm kayu kehkehkeh..
ampun ye bebeh kalu bace la :p

No comments:

Post a Comment