Followers

Monday, February 22, 2010

Fish spa @ sunway



sangat geli tengok pic nih huks...coti raye cine aritu kami tak tau nak p mane..makanya jln2 je la coci mate kat sunway piramid tuh..mulanya g sana asben nak cari battery hp..tp bese la kan..mlm tu depa nak mkn beso..kompom la byk kedai tup awal..dah tak tau sgt nak buat aper..kami pun meronda2 la dlm bangunan tu tanpa hala tuju..sambil jln2 tuh nmpak plak fish spa nih..ku mmg tau bagus buat fish spa nih..sbb ikan2 tu mkn segala sel kulit mati kat kulit kita..so aku pun suh la asben ku buat hehe..org2 mcm aku ni kompom la tak buatnye sbb geli weiii..tengok pun dah geli lagi nak wat hahaha..memula masuk kaki tu pun asbenku dah kegelian..tp lelame die dah ok..jenuh gak kami anak beranak duk menunggu 30minit tuh..dah la kena berdiri huks...nnt nak ajak lagi la die g..bagi cuci sikit kaki yg terperuk je dlm safety boot tuh ahaks..

3 comments: