Followers

Sunday, August 8, 2010

Cite pertama auni

Jumaat lepas kami blik jhr..kpg umi kat mersing..
dgn hajat nak wat cukur jambul auni :)
punya la byk kareneh si kakak auni tu..
umi buh auni kat blkg bg tido,kakak pun sibuk nak tido ngn adik..
maka kena la buat tmpt tido utk kakak sekali..
jd la begini kikikiki..




dah dua2 tido apolagi..sakan la umi mengambil pica hehehe..
yg plg best umi dpt snap pic auni dkt2..
plus nmpk sgt comel hiks..


dah gerak pun ptg maka mlm la sampainye..
yg plg best org jauh ni sampai umah dulu..
org dkt2 sampai kemudian..
sampai2 bese la..ahli baru yg jd perhatian lebih..
dah mlm so x dpt la umi amik gambo auni yg masih berambut byk2..


keesokan arinye,ari nak botakkan kepala tu la..
pas mandi2 sume umi pun sakan la..
tapi...
sempat amik sket je :(
ni baju anty cah die belikan..tp sygnye x blh pakai..
sebab beso gedabak..



p/s: cite pasal mjlis nnt dulu eyh..tunggu!!!!!!!!! :)

5 comments:

  1. berapa berat auni skang???

    ReplyDelete
  2. hohoho....nnt untie cah belikan baju len eik...

    ReplyDelete
  3. kak yan: auni dah 4.1kg mase 32ari..skrg x tau la..


    kakngah: sila2 beli lagik..

    ReplyDelete
  4. selamat berpose... :)
    wah...makin tembam iye... :)

    ReplyDelete
  5. samat berpuasa gak nad :)
    auni mmg dah nmpk tembam sikit..nak pegang lame2 pun dah lenguh hihihi..

    ReplyDelete