Followers

Wednesday, January 26, 2011

yahuuuu..aku dah pandai wat roti

Hiks suka tau..sejak2 aku dah merajinkan diri ni nak beli ape pun aku dah berkira sikit..macam nak beli roti,pk balik aku pun dah boleh buat,nak beli buat pe lagi..nak makan piza pun dah rase macam kedekut,sebab aku pun dah boleh buat piza hahaha..lagi ape eyk..hah nak makan kek pun berkira dah sekarang..kueh2 belum lagi la hahaha..sedap tak sedap aku buat belakang kira,maklum la baru belajar..tapi yg jadi mmg sedap tau hehehe..

piza sardin..pestime buat..buruk sikit..aku terlupa buh sos sebelum topping hahaha


roti bun coklat berinti coklat..cubaan kedua..sgt gebu dan lembut..tp inti kureng plak..pasni buat kana tambah inti la..


ni plak roti naik..simple je buatnye..ni buat kali kedua..tuk bekpas mase pakcik asben dtg umah..dorg kate sedap huhuhu


banyak lagi sebenarnya..tapi pic ntah ke mane2,malas aku nak mencari..pasni boleh la mencuba lagi dan lagi..suka..suka..clap untuk umi bak kate alya hiks..

No comments:

Post a Comment