Followers

Wednesday, March 16, 2011

3Bintang utk kamu..

Dari nilai aritu kami terus g melaka,bermalam kat EVERLY RESORT HOTEL..hotelnye ok la..aku boleh bg 3bintang je hehehe..yang penting aku duk free,guna voucher ngeh3..ni kes nak menghabiskan voucher benonye,kalau tak memang payah ler nak berjalan..

dah kat melaka,aku teringin la nak try coconut shake yg pemos amos konon2nye tu..sampai pun dah petang kan,lalu nak beli je orang kedai tu bagitau dah abis,uwaaaaaa...seb bek la aku tak pregnant sekarang ni,kalau tak mau kempunan hahaha..esoknye sebelum gerak balik pun g usha gak,tapi sayangnye kedai bercuti sobs...pasni datang melaka harus aku try gak coconut shake tuh..




kat melaka ni aku macam tak tau nak cerita ape la..sebab g jap je..soknye pas cekout terus gerak ke seremban g makan kenduri :) sebelum tu kita posing dulu ngeh3..

3 comments:

  1. salam...
    nanti nak try la gi kat resot tu..

    ReplyDelete
  2. pak long: try la..insyaALLAH puas ati heheh...


    ila: best gak sesekli dpt jln hiks..

    ReplyDelete