Followers

Monday, May 23, 2011

Wong Solo

Dah jadi best lak makan kat sini..tak terkira dah berapa banyak kali hihihi..yang bestnye terung berlado die..terung tu sah2 la aku letak tepi,tang berlado tu yang memang umphhhh...ade pedas2,ade manis2,pendek kate memang kena la dengan tekak ku :)







Selalu kami ambil yang set je,tu pun dah cukup mengenyangkan perut kami hihihi



ni set ayam bakar..terung berlado yg enak fuhhhhhh...

4 comments:

  1. selalu gak makan kat sini..

    ReplyDelete
  2. x penah dgr... tapi nmpk best jek... ;p

    ReplyDelete
  3. kat mana restoran nya tu..tak pernah dgr lah

    ReplyDelete