Followers

Wednesday, August 24, 2011

hehehehehehehehhe

Tu dia...dari puasa ke 5 sampai dah nak raya baru update blog..sangat rajin saya nih hahaha..bz woooo..bz mengukis :) teruja sangat2 tahun ni tahun 1st buat kuih raya sendiri muahahaah...buat punya buat tak sedar dah banyakkkkkkk jenis aiyoh..sape mau jawab tuh? dari buat sikit2 je jadi banyak2 sudah hahahaah..tapi takpe la asalkan saya puas hati...tapi puas ker :p

tinggal beberapa hari je lagi kan dah nak raya..beg baju semua tak kemas lagi gara2 bz dengan kuih hahaha..sok dah nak kena kemas sikit2 la,kalau tak mau ade je yang tinggal..wishlist anak2 semua dah siap..asben punya pun dah setel..saya punye olso done :) sampai masa mau gerak je balik kampung..tahun ni kena turn saya di johor yahoooooooooo..mula2 cadang nak balik hari isnin,tp dengar berita semalam kate isnin dah nak tengok anak bulan maka balik la awal sikit kot..tapi jumaat memang tak mungkin hahaha...

yang penting kena kemas2 dulu ape yang patut,maklum la nak tinggal umah lame kan..yang penting kuih raya tak boleh tinggal..thn ni permulaan buat tart nenas,black oreo,frambozen kenary,almond london,snap madu cornflake n famous amos :) hihihi tengok la betapa berianye daku ini lalalalallalala..

apa2 pun sebelum terlambat saya nak ucapkan

SELAMAT HARI RAYA..
MAAF JIKA ADE SALAH DAN SILAP..
RAYA JEMPUT DATANG RUMAH YE :)

No comments:

Post a Comment