Followers

Thursday, January 5, 2012

Meng'GILA'inya

Eyh betul ker ejaan gila itu :p serius agak runsing atau dalam erti kata lain was-was hihihi..tapi hentam je la labu..nak buat macam mane,dah lame tak buka kamus melayu :p

Cerita bab gila tu,ye sekarang memang tengah sangat gilakan sejenis buah yang agak susah nak cari dan mahal sobs..buahnye sedapppppp..tapi tidak la sampai hari2 saya pergi membelinye hehehhe..boleh pengsan makcik wooooo :-)


Haritu g kat plaza alam centrel,dalam tu ade kedai jual buah,harga memang jangan kata la huhuhu tapi yang bestnye ade jual buah yang payah jumpa macam cery ni..punya la berhati2 saya mintak die timbang,sebab tau harganya boleh tahan..mula2 tanya 100g banyak mane,die jawab dapat dalam 3biji..haish main hentam je mamat tu cakap pun..mintak die timbang hah dapat la 8biji ni 100g..berharga rm12.70 huks..dah nak sangat kan beli je lerrr..kebetulan pulak memang baru keluar kotak,ala2 fresh la konon huahuahua..


Dan semalam pergi jj bukit raja,belek punya belek angkat gak la 1 bekas cery lagi hihihii..makan dengan berhati2 la jawabnye ye..sehari sebiji..boleh ke? :P

2 comments:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete
  2. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

    ReplyDelete