Followers

Monday, September 6, 2010

Alhamdulillah..siap gak akhirnya..

Akibat dari sikap kontraktor yang tak bertanggungjawab,maka aku suami isteri kena la cari ikhtiar lain..cari kontraktor lain,nasib baik la ade yang sudi membantu kami,sebab kejenye sikit je,rasanye kalau kami memilih sangat memang takde yang nak buat dah..

akhirnye berjalan juga keje yang tergendala..agak pantas juga dorang buat keje..kejap je keje pasang pintu..lagi sorang buat tiles dapo..jadi cepat gak la siap..


pasang pintu tak sampai pun 1jam

bahagian dapo pun sekejap je dorang buat..kagum dengan cara dorang buat keje..walaupun di bulan ramadhan..

2 comments:

  1. tang mane yg ko nmpk beso tuh? aku rase bese je huhu..umah sewa lagik beso..

    ReplyDelete