Followers

Monday, October 25, 2010

kembali bercerita konon2nye

owh lama sungguh tak bercerita baru dalam rumah saya ni..kemane ntah hilang semua cerita..lagi plak takde pica,jadi lagi malas la nak update ngee..bukan pe macam tak best plak tengok huruf tanpa cerita,betul tak..

sekarang ni pun tak tau nak cerita ape keh3..so aku tempek gambo je la..suasana indah tau..siyes aku tak reti nak gambarkan cemane dengan kata2..tapi biasa la kan.takat ambil dengan kamera henpung ape la sangat yang jadi nye..lain la kalau guna DSLR ngeh3..




selebihnye korang gi tengok kat fb je la heheeh

3 comments:

  1. nad: hehehe mls nak buh sini byk2 ngee..

    kak eb: cantik kan..tgok real lagi wallaahhhh

    ReplyDelete