Followers

Monday, November 8, 2010

Makan saje la..

Sian rumah aku ni dah bersarang..kejap rajin update..kejap tidak huhu..ape nak buat,rutin harian dah berubah sejak anak makin bertambah,plus dah berpindah umah ngee..ye la,bila dah pindah maka ade la sikit perubahan dalam hidup hehe..perubahan yg positif la opkos kan,alhamdulillah..

Hurm pape pun bila dah abis kata2 pembukaan,haruslah ade cite kemuncak konon2 :p

mesti korang tau kan ape ni..ni la tauhu bakar..tiap kali g midvalley tak sah kalau aku tak makan ni..kire yg kat mid ni je la menepati citarasa aku..nak buat sendiri belum lulus hehehe..sekarang kan dah galak semua konon nak buat sendiri lalalalalalala...

kan ujung minggu lepas ade pc expo kat mid..sambil2 cuci mata..cuci kepala..cuci gak la tekak haku nih huahuahua..

5 comments:

  1. awat lame tak apdete....masuk la citer2 dak kecik 2 org tu...

    ReplyDelete
  2. nice blog.. have a view of my blog when free.. http://www.lonelyreload.blogspot.com .. do leave me some comment / guide if can.. if interested can follow my blog...

    ReplyDelete
  3. xreti nak tulis cite dah kak huhuhu

    mR Lonely: ok nnt saya singgah..tQ singgah sini :)

    ReplyDelete
  4. cam best jerk.. leh la cuber... :)

    ReplyDelete
  5. kak eb..g la mkn kat mid..sdp tau hehehe

    ReplyDelete