Followers

Friday, June 24, 2011

Akhirnya bersua



My fb friend :-) kak jue
Sangat peramah orangnye membuatkan aku jadi tak segan gak hehehe..apa2 pun tQ kak jue sudi datang rumah saya yang tengah bersepah time tu..mana taknye si alya dengan auni baru lepas tolong umi "kemas"..segala pinggan mangkuk kat dapur di bawa ke depan hadoiiiii..sebenarnye mase balik johor awal bulan haritu cadang nak ke rumah kak jue di kulai,tup tap tup tap masa tidak mengizinkan pulak..bila tengok dalam fb kak jue bagitau nak datang kl ape lagi,aku order la kukis,sah kompom la akan dapat jumpa kak jue hihihi..kebetulan pulak kak jue ni bekas jiran kat sini (kak jue pindah sebelum saya beli rumah ni),so memang kak jue tau la jalan nak ke rumah,kan senang kerja macam tu hehehe..dek kerana kak jue sangat2 tak bagi aku tayang pic kat Fb,amanah katanya..so aku tayang la kat blog ngeeeee..jangan marah ye kak jue...akak takde kate tak boleh masuk blog kan :p


p/s: abaikan muka ku yang dah macam maid tu,siyes terkejut kak jue tiba2 ade depan umah,tak sempat nak lawa2 :p

No comments:

Post a Comment