Followers

Thursday, June 23, 2011

Sampai 3bungkusan 1hari

Sakan sungguh hehehe..ade yang beli,ade yang orang bagi..yang paling suka tentu la si alya,tak berhenti die tanya "ape ni umi"..


bungkusan dari sarawak..beli ikan terbuk masin 4ekor..insyaALLAH mak datang minggu depan boleh la bg bawa balik sikit untuk puasa..


kotak ni bungkusan dari sabah..ade kawan fb dari sana bagi rasa kuih bintang hihihi..rezeki2..



lepastu ape lagi,sakan la mereka membuka,umi tukang tangkap gambar je ye hehehe..ni alya tengah buka bungkusan kuih bintang dengan gigih :)


dan petang ni sampai bungkusan dr bangi tak silap..beli susu ilham nak try bg alya..saje nak try tukar susu..alang2 ade trial pekkan..uminye pun boleh minum nyum3


p/s: esok tunggu bungkusan acuan agar2 pulak ngeeeee

6 comments:

  1. hehehehe alhamdulillah kan...

    ReplyDelete
  2. nk rase ikan masin tu...sedap ker?

    ReplyDelete
  3. wahh dh mcm x'mas lak eh..tu ikan terubuk tu brp lama pny stok tu...hehe

    ReplyDelete
  4. hanees: nnt saya kirim kat mak utk kamu ye..nantikan..

    kakCHA: hehehe 4 ekor tu ade bahagian masing2..tinggal kat saya sekor je ngeee

    ReplyDelete