Followers

Monday, February 7, 2011

Aku memang kan...

Alahai sejak2 tukar templet ni aku pun dah jadi blur..biasa la kan,ape pun mesti ade kekurangan dan kelebihan..tang kelebihan tu sungguh aku suka..tang kekurangan tu yang merumitkan..

korang susah tak eyk nak komen? kalau tak buka post n3 mesti tak nampak kan part nak komen tu..korang reti tak nak buat cemane,ajarkan boleh hiks..aku dah buh kat tepi tu setiap n3 yang aku buat kot korang komen aku boleh tau,pun hampeh gak..aku tengok semua 'no komen' sekali buka n3 ade pulak komen haish..ni yang makcik nak hangin ni..aku ni dah la tak banyak sangat masa dan waktu nak membelek satu persatu..tu pasal segala hal nak yang sonang je huahuahua..gile gedik aku ni kan opsss..

tapi takpe akan ku kerah segala usaha dan tenaga untuk membaikpulih sebaik yang boleh hihihi..tunggu yeeee..

No comments:

Post a Comment