Followers

Wednesday, February 23, 2011

Seronok pulak rase :)

Eyh..eyh..ape nih..seronok kenape dengan wisma nih..cuba korang teka hehehe..




Alah..bukan suka dengan wisma ni,tapi permulaan rase seronok tu di sini la..aritu mak g sini,ade kursus sihat dan cantik usahasama MIDI dengan mustika ni la..aku,suami dan anak2 tukang hantar dan ambil je..yang happy nye,mak dapat kawan baik kat sini,alhamdulilah..double seronok pulak,kawan baik mak tu dulu duk dekat kawasan rumah aku ni je..punya la kecik dunia kan..so banyak la topik yang boleh share dengan kawan mak tu nanti..mak dengan rasminye,aku rasa sangat beruntung kerana asbenku beli rumah di sini hehe..eyh ade lagi tau..aku jumpa sorang kawan di fb pun dulu duk sini gak,selang 1pintu dari rumah aku hahaha..gile seronok tau :d

No comments:

Post a Comment